VillaHovin eloa

VillaHovin eloa

tiistai 6. elokuuta 2013

Elokuun eväät

Elokuu on vaihtunut ja arki osittain startannut myös meidän perheessä. Samaan aikaan VillaHovin emännän oli hyvä aika aloittaa kunnon kuntokuuri. Sairaslomani vaihduttua kesälomaan päätin, että tämän kesälomani panostan kuntoiluun, terveellisempään ruokavalioon siirtymiseen ja kaikenlaisiin huoltohommiin. Itseni lisäksi olen huoltanut pihaa, varastoa, pessyt mattoja...juuri niitä kaikkia puuhia, joita en saanut koko kesän aikana tehdä. Nyt saan, mutta varoen ja pikku hiljaa, ettei toipumisessa vaan tule takapakkia.

Herkut on laitettu hyllylle toistaiseksi ja ruokavalion remonttia tehdään pienin askelin, jotta into ei heti töihin palatessa lopahtaisi. Lupaan ettei blogistani tulee mitään laihdutuspäiväkirjaa tai näin syöt & liikut terveellisesti vuodatusta. Kun ruoka kevenee haetaan sitten sitä makoisuutta ja suloisuutta kauniista astioista ja kattauksesta. Näin maistuu kaurapuurokin makoisien mansikoiden ja mehukeiton kanssa entistä paremmalta :)







Eikä kesälomani ole todellakaan pelkkä työleiri. Tänäänkin olen jo ehtinyt torkahtaa aurinkotuolissa aamutouhujen uuvutettua minut totaalisesti. Seuraavaksi pakataan uikkarit ja pyyhkeet kassiin ja suunnataan muksujen kanssa rannalle. Vesi on vielä hurjan lämmintä ja rannalla tuntee todellakin olevansa vielä kesälomalla 8-)

Arskat silmille ja menoks!

-Ansku

9 kommenttia:

  1. Onpa mukava kuulla, että sairasloma on taaksejäänyttä, Ansku! Siitä on hyvä jatkaa kesälomaa ja kaikkea kivaa, mitä on vielä edessä aivan varmasti !

    Itsellä vika viikko menossa ja tuntuu, että nyt vasta pääsee vauhtiin :)

    VastaaPoista
  2. Aurinkoista lomailua ja tsemppiä itsesi huoltoon!

    VastaaPoista
  3. Ihanan ihanat kuvat, kyllä se vaan niin on että kesäkiloja minulle tulee joka kesä muutama ja sitten ne syksyllä kuntoillaan pois, olen aloittanut 2:5 dieetin joka sopii minulle mainiosti, eikä tarvitse paljon miettiä...tsemppiä sinulle kaikin puolin.

    VastaaPoista
  4. Ihunia kuvia taas. :) Ite Tykkään kattaa kauniisti ja syödä hyvin, joka päivä syyäänki lähes kaikki paviljongissa, jos vaan sää salliin. :) tuohon terveelliseen ruokavalioon siirtymiseen on Yks hyvä apu ruokapvkirjan pitäminen. Ite piän kiloklubin sivuilla. Ihan vaan seuraan,että saan tarvitttavat jutut ravinnostani. En todellakkaa laihutusmielessä vaan seuraan, että syön varmasti terveellisesti.:) heleppo tapa kiinnittää huomiota ruokavalioon ja on ilmanen. :) mukavaa loppukessää sinulle!:)

    VastaaPoista
  5. Varmasti maistui hyvältä noissa ihanissa asioissa, namskis :) Söpöiset kuvat<3

    VastaaPoista
  6. Mä olen kyllä myös ihan varma siitä, että puuro maistuu paljon paremmalta näistä sinun kaunista astioistasi kuin ihan tavisastioista =) Eläköön kauneus!
    Ihanaista tiistaita ja loman jatkoa sulle Ansku :)

    VastaaPoista
  7. Kattaus on puoliruokaa:) Mulla vasta edessä loma ja sen myötä varmaan uudet kalorit;) No tuskin mä sohvaperunaksi lomallani jään!:))

    VastaaPoista
  8. Kivat eväät, puuroa ja aurinkolasit =D Mä tiputin sokerin ja vehnän pois ruokavaliosta, katsotaan kuinka mun käy, tavoitteena ainakin ettei massu kokoajan pönötä turvoksissa. Kyllä sen eron huomaa jo parin viikon jälkeen.

    VastaaPoista
  9. Kyllä niillä kauniilla astioilla ja kattauksilla vaan on ihmeellinen vaikutus. Kaikki einiinherkkuruokakin maistuu edes joltain, kun se on kauniissa astiassa.

    Kiitos naiset...täällä hemmotellaan, hellitään ja kuitenkin huolletaan VillaHovin emon ruhoa :)

    VastaaPoista

Ilahdun kun kerrot käynnistäsi <3